Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Németországban kezdődött a McDonald’s étteremlánc arculatváltása, ahol a jól megszokott piros alapon sárga „M” betűt egyre több helyen váltja fel a sötétzöld alapszín – utalva ezzel az étteremlánc környezetbarát hozzáállására.
Világszerte töretlen siker övezi a McDonald’s-ot, amióta csak megjelent a piacon. A cég mégis úgy döntött, hogy megérett az idő az arculat átalakítására. A logóváltás egy átfogó, sikeres stratégiának a része, hiszen az elmúlt években átalakult az éttermek belső kiképzése, s egyre jobban terjednek az éttermek sarkában kialakított kávézók is. A cég azt tervezi, hogy Németország után egész Európában e környezettudatos elvek szerint alakítják ki az éttermeket.
A vezetők ígérik: minden új és átalakításra váró étteremnél már az új logó kerül ki a homlokzatra – ami egyben azt is jelenti, hogy a környezetvédők által legtöbbet támadott környezetszennyező technológiákat is környezettudatosabbra cserélik. A hűtési rendszerükhöz CFC-mentes technológiákat alkalmaznak, a használt olajat pedig biodízel üzemanyaggá alakítják. A jövőben további változásokat is bevezetnek majd – ezekről azonban ma még nem nyilatkoztak.
A közelgő koppenhágai klímacsúcsnál nem is lehetne kedvezőbb háttér a Mc’Donalds zöldre váltó stratégiájához, ami remélhetőleg valóban nem csak a logó színében nyilvánul majd meg.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu