Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Fiatal britekkel lefolytatott felmérésből kiderült: sokan szeretnék, hogy szigorítsák a szeszes italok reklámozási lehetőségeit és jobban tudatosítsák a fiatalokban az alkoholfogyasztás veszélyeit.
Kép: OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Az Alcohol Concern felmérésében 2300 fiatal felnőttet és 18 év alatti fiatalt kérdeztek meg arról, hogyan védhetnék meg jobban e két korosztály tagjait és a kiskorúakat a mértéktelen alkoholfogyasztástól? A válaszadók hatvan százaléka szerint jó lenne, ha italreklámokat csak a korhatáros, 18 év felettieknek javasolt filmek előtt vetítenének, 58 százalékuk szerint pedig célszerű lenne az ilyen reklámokat csak este 9 után sugározni.
A szigorítás iránti igény abból is fakadhat, hogy a megkérdezettek fele nem ismeri azokat a marketingstratégiákat, melyek alapján a sportolók mezén, a fesztiválokon vagy a közösségi médiafelületeken megjelenő terméknév reklámnak minősül – olvasható az ELTE hírlevelében. A nők 70 százaléka emellett fontosnak tartja, hogy a jelenleginél egyértelműbb figyelmeztetések kerüljenek az alkoholos italok üvegeire.
Sokak szerint nem elegendő az alkoholos italok weblapjainak elérhetőségét szabályozó internetes szűrő, még akkor sem, ha a közösségi médiafelületek hivatalosan szűrik a 18 év alattiak hozzáférését.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu