Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Egy nemrég készült brit felmérés szerint a helyiek folyamatosan távolodnak el a hagyományos kommunikációs formáktól, így például egyre többen inkább üzennek egymásnak, minthogy telefonhívást kezdeményezzenek.
Az Ofcom jelentése szerint a tavalyi évben a brit fogyasztók 58 százaléka kommunikált mobil üzeneteken keresztül napi rendszerességgel, míg „csak” 47 százalékuk indított telefonhívást. A kommunikációs hatóság szerint a britek hetente átlagosan 50 szöveges üzenetet küldenek el.
Az üzenetküldés leginkább a fiatal generációra jellemző, közülük ugyanis szinte mindenki használja az sms adta lehetőségeket.
A táblagépek és okostelefonok terjedése a vásárlási szokásokban is változást hozott, ugyanis minden második okostelefon tulajdonos „egyszerre” vásárol online és offline. Ők a szakmai körökben ROBO-nak (Research Online, Buy Offline) nevezett vásárlási módot valósítják meg, amely azt jelenti, hogy bolti vásárlásaik során, mobilkészülékük segítségével az interneten keresnek információkat a termékről, megnézik az összetevőket, elolvassák az értékeléseket és összehasonlítják az árakat.
Kapcsolati szempontból ezeket a készülékeket többnyire elítélik, mert elszakítja egymástól a családtagokat, a mostani felmérés azonban érdekes eredményt hozott e téren. A nagyképernyős, illetve okostévék, valamint a digitális csatornák terjedése ugyanis összehozni látszik az egyháztartásban élőket. A korábbi trend szerint minél több készülék volt egy háztartásban, annál többfelé széledtek szét a családtagok, hogy saját érdeklődésük szerint nézzenek műsorokat. A digitális átállás során ugyanakkor a lakásokban nem cserélik le minden készülék esetében az analóg adást, így a családtagok most okos eszközeikkel visszatérnek a nappaliba, hogy kihasználják az új technológia előnyeit. – olvasható az ELTE hírlevelében.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu