Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Ma már legtöbbünk nem csak emailezésre, olvasásra használja a net adta lehetőségeket, de négyből három internetet használó magyar felnőtt pénzügyeit és vásárlásait is a világhálón intézi. – derül ki a GfK Hungária Digital Connected Consumer tanulmányának aktuális adataiból.
A GfK legújabb kutatása szerint négyből három magyar internetező vásárolt már valaha online felületen. A világhálót használó 18-49 éves lakosság körében 76 százalék használta vásárlásra valamely online platformot, mintegy harmaduk havonta vásárol az interneten, és minden ötödik vásárló havi rendszerességgel intéz beszerzést a neten elektronikus fizetési mód alkalmazásával.
A legtöbben könyveket, utazást és nyaralást, színház-, mozi- és koncertjegyeket, valamint számítástechnikai eszközöket vásároltak a neten. Termékek tekintetében a telekommunikációs eszközök és kiegészítők kategóriája esetében legnagyobb az összes vásárlásból az online megrendelések aránya: itt ugyanis a megrendelők mintegy fele inkább online intézi a vásárlást, semmint valamely kereskedőnél.
Online áruházban a megkérdezettek 63 százaléka vásárolt az idei évben saját bevallása szerint, aukciós oldalon pedig minden második válaszadó. Egyre népszerűbb a kedvezményes vásárlást lehetővé tevő kuponok letöltése, hiszen míg tavaly a 18-49 éves internetezők 43 százaléka, addig idén már 48 százalékuk élt ezzel a lehetőséggel.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu