Siker, pénz, csillogás

Márkás órák, szexi lányok és fiúk divatos szerelésekben, sztárok nevével eladott kozmetikumok, menő autók és motorok, meg persze az elmaradhatatlan, legújabb fejlesztésű mobiltelefonok - ezekre vágynak a mai tizenévesek, derül ki a GfK Hungária kutatásából.

Családi kör2005. 03. 25. péntek2005. 03. 25.
Siker, pénz, csillogás

A tinik által készített, "nem a mi világunk" kollázsra felkerült Szaddám Huszein, kezében egy vállról indítható rakétával (az elutasított erőszak szimbólumaként) és egy takarítónő (az elesettség, el nem ismertség jelképeként). Az egyik tinédzser a 15-19 év közötti életszakaszt "a legnagyobb bulizások, a lógások és az első alkoholmérgezés" idejének tartja. A siker szóról a 10-14 év közöttieknek elsősorban a pénz, a 15-18 éveseknek a boldogság, a 18-19-eseknek a vágyakozás jutott eszükbe.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek