Aranylabda: Rodriék csalásáról beszélt egy szavazó újságíró
origo.hu
Néhány hét múlva elárasztják az országot az óriásplakátok, a rádió- és tévéreklámok. No nem választási hadjárat indul – vagyis mégis.
Egészen pontosan az agráriusberkek arra akarják rávenni Koltai Róbert színésszel, a kampány arcával közösen a jó népet, hogy válasszák a vörös húsokat. Ezen igazából a disznó- és a marhahúst meg a gyártott készítményeket kell érteni. Az FVM Agrármarketing Centrum Kht. a Vágóállat- és Hús Terméktanáccsal, a Húscéhvel és a Magyar Húsiparosok Szövetségével együttműködve, azok egyetértésével indítja fogyasztásnövelésre buzdító kampányát.
Ennek az előbbieken felül az is célja , hogy a fogyasztók megbízható információkat kaphassanak a sertés tőkehús és az ebből készített húskészítmények fogyasztásának előnyeiről és az egészséges táplálkozásban betöltött nélkülözhetetlen szerepéről. Cél a magyar húsipari termékek belpiaci részesedésének növelése, a fogyasztók hazai előállítású hússal és húskészítményekkel kapcsolatos bizalmának elnyerése, a magyar hústermékek ismertségének növelése, megítélésének javítása. Minderre csaknem százmillió forintot fordítanak a szervezők.
origo.hu
borsonline.hu
travelo.hu
hirtv.hu
teol.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
mandiner.hu
origo.hu
nemzetisport.hu
origo.hu