Borkalandorok ne kíméljenek!

A Nemzeti Bormarketing Program keretében a közelmúltban útjára indult az első átfogó, hazai borturisztikai szolgáltatókat bemutató élményportál. A borkaland.hu célja a hazai borvidékek jellegzetes borainak, borászatainak rendszerezett bemutatása, és ezáltal a hazai borturizmus népszerűsítése.

GazdálkodásPethes József2009. 05. 28. csütörtök2009. 05. 28.

Kép: Kov‡cs pince Tarcal tokaj bor sz™l™ 2001. 04. 20. Fot—: Habik Csaba

Borkalandorok ne kíméljenek!
Kov‡cs pince Tarcal tokaj bor sz™l™ 2001. 04. 20. Fot—: Habik Csaba

A Magyar Bormarketing Kht. által életre hívott és működtetett honlap azonban több mint puszta katalógus, mert a látogatóknak egyedi igények alapján személyre szabott élménycsomagokat is kínál, kóstolóval, szállással, étteremmel és túraajánlattal. A regisztrált felhasználók a borkalandokon szerzett élményeiket szöveges és fényképes élménybeszámoló formájában is megoszthatják egymással, és értékelhetik a pincéket.
A közös bormarketing stratégia és az ahhoz kapcsolódó éves akcióprogramok megvalósítása a Magyar Bormarketing Kht. feladata és felelőssége, tudtuk meg Szabó Borbálától, a közhasznú társaság belföldi programigazgatójától. A nonprofit vállalkozásnak céljai megvalósításához saját tőkével is kell rendelkeznie. Ezt a pénzt a bortörvény garantálja, hiszen a hazai árutermelő borászok minden értékesített liter bor után nyolc forintot fizetnek a közös kasszába. 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek