Magyarkodik az Auchan!

Sajátmárkás termékei közül számosat Magyarországon állíttat elő az Auchan, és ezekre már külföldön is van érdeklődés, azaz beszállítói számára új piacokat nyithat a sokat bírált áruházlánc.

GazdanetO. Horváth György2010. 09. 30. csütörtök2010. 09. 30.
Magyarkodik az Auchan!

Ebben az évben az áruházlánc megközelítően 400 új sajátmárkás terméket vezet be az élelmiszer szektorban, melyek az egységesen magas színvonal mellett többségükben magyar termékek lesznek. A külföldi Auchan áruházak is érdeklődést tanúsítanak a magyar sajátmárkás borok és más magyar termékek iránt, így az Auchan jelentős méretű piachoz segítheti hozzá a magyar beszállítókat - olvasható az áruház szerkesztőségünknek küldött közleményében.

A vállalat jövőre is 400 új terméket vezet be az élelmiszer szektorban. A sajátmárkás termékek kialakítása során a fő szempont a lehető legjobb minőségben, a legkedvezőbb ár-érték aránnyal előállítani a termékeket. Ennek érdekében a vállalat a folyamat minden lépését megfelelő módon koordinálja. A koordináció egy külön erre a célra felállított csapat feladata: többek között beszerzők, illetve minőségfejlesztési- és csomagolási mérnökök dolgoznak a koordináción.

2010-ben fő célkitűzéssé vált a hazai gyártású termékek bevezetése, a beszállítóinak közel 80%-a magyar vállalat, s növekvő esély nyílik magyar termékek terjesztésére a külföldi áruházakban is. Ilyen termékek a müzli és a müzliszelet, a hentesáruk közül a szalámi, száraz kolbász, illetve tusfürdők, samponok, habfürdők, különféle édességek, az olyan rágcsálni valók, mint a nápolyi, vagy a sajtos tallér, és természetesen a hungarikumnak számító pálinka, és a korábban említett magyar bor is.

Ezek is érdekelhetnek