Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
A GfK Hungária kutatása arra kereste a választ: vajon az internetezők mekkora mértékben használják a mobil eszközöket és milyen véleménnyel vannak az interneten megjelenő reklámokról?
A Digital Connected Consumer kutatás során a 18-49 éves, legalább hetente internetezőket kérdezték eszközhasználati szokásaikról. Az átlagos internethasználati idő 3 óra 9 perc volt, melyből csak nagyon kis mértékben veszenk igénybe mobiltelefont (1%), ám a hordozható számítástechnikai eszközöket – mint a laptop, palmtop, netbook – már a netezők 30 százaléka használja.
Mindennek köszönhetően a háztartásokba egyre több készülék kerül. Míg az asztali gépeket a családban többen is használják, addig a kisebb mobil készülékek 60 százalékának csak egy gazdája van, ami a viszont hordozható eszközök egyre szélesebb elterjedtségéhez vezet.
A kutatás másik részében az online reklámok hatékonyságát vizsgálták, s kiderült: a netezők csaknem háromnegyedét a keresőhirdetések nem zavarják. Esiker minden bizonnyal a könnyebb kontrollálhatóságnak és a tartalmi kötődésnek köszönhető. Fontos adat, hogy a megkérdezett 7 hirdetési forma közül csak 2 olyan van, melyet a megkérdezettek több mint fele elutasít vagy zavarónak tart: a kéretlen e-mailes és a felugró ablakos hirdetések az internetezők több mint 80 százalékát irritálják.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu