
Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu

A gazdasági válság az acéliparnak és a kohászati termékeket szállító cégeknek is betette a kaput. A folyami szállítmányozó Mahart Duna Cargo Kft. így kényszerűségből megváltoztatta profilját, és ezentúl a vasak helyett gabonát is rakodik uszályaira.
Eddig a 250 hajóval dolgozó Mahart Duna Cargo Kft. 3,1 millió tonnás forgalmának mintegy 60-65 százalékát adták a Dunára települt öntödék és más kohászati cégek. A válság azonban az acélágazatot is elérte, így a szén, a vasérc és más alapanyagok szállításai is csökkentek. Ezzel a cég korábbi megrendeléseinek 30 százaléka elúszott. A megváltozott helyzetre és megnövekedett gabonaszállítási igényekre reagálva a Mahart felgyorsította uszályainak átalakítását.
„Pillanatnyilag egyszerre hat bárkán folyik az átalakítás, melynek során tető kerül a rakterekre, hiszen a gabonafélék esetében fontos hogy szárazon, minőségromlás nélkül érkezzenek meg a célállomásra. Ez év végéig várhatóan további 12 bárkát újítanak fel és alakítanak át. – mondta Litvai János ügyvezető, a mfor.hu – nak. Erre az évre 7-800 ezer tonna ömlesztett termény szállítására van megrendelésük, de kapacitásbővítés nélkül amúgy sem tudnak további igényeket teljesíteni.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu