Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Helyben topogott az élelmiszer-kiskereskedelem mennyiségben mért forgalma ez év januárjában a tavalyi első hónaphoz képest. Egyre többen a hasukon spórolnak, kevesebb élelmiszert vesznek, ahogy erőteljesebb lesz a pénzügyi-gazdasági válság.
Értékben a bolti eladás növekedési üteme 1-4 százalékra mérséklődött. A fogyasztók, ha lassan is, de növekvő arányban fordulnak a kereskedelmi márkás termékek felé – számolt be az MTI Eco a Nielsen piackutató cég jelentéséről. A vásárlók az olcsóbb üzletek felé "mozdulnak el", ami különösen az Egyesült Államokban, Spanyolországban, Dániában és Olaszországban figyelhető meg.
Általában nem csökkent a vásárlások gyakorisága, ugyanakkor továbbra is növekszik az egy vásárlásra jutó költés, mivel az emberek több árut készleteznek otthon, mint korábban. Lényeges jelenség, hogy a fogyasztók bizalma világszerte erősen csökken.
Nyugat-Európában az értékben mért forgalom legjelentősebb növekedését Nagy-Britanniában regisztrálták, 5 százaléknál nagyobb mértékben, a legutóbbi két év januárját összevetve. Az eladás legnagyobb mértékben, 4 százalékot meghaladóan Spanyolországban csökkent. Mennyiséget tekintve is sokkal kevesebbet adtak el Spanyolországban, mint egy évvel korábban. Figyelemre méltó aktuális változás még Németországban a vásárlások gyakoriságának jelentős csökkenése, illetve Nagy-Britanniában annak emelkedése.
A gyártók újragondolták promóciós terveiket, a válság alatt fontosnak tartják a termékfejlesztést, ilyenkor a legnagyobb sikert ígérő újdonságokat érdemes bevezetni a piacra.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu