Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Szomorú pótcselekvésnek tűnik az az akció, melyet az Agrármarketing Centrum (AMC) indított a magyar liba és a mája népszerűsítésére.
Alig 15 millió forintból szeretné e karácsony előtti kampányt finanszírozni, ráadásul két országban, Ausztriában és Németországban egyszerre. Lehetetlennek tűnik a célt ennyi pénzből megvalósítani. Mai árakon számolva ez az összeg jó esetben három-öt oldalnyi napilapos hirdetésre elég. Annak a hatása pedig...
Ezt a véleményt igazolják a Baromfi Terméktanács igazgatójának adatai is: a szervezet a madárinfluenza-hisztéria idején 200 milliót költött reklámra. Itthon! Szerinte legalább 150 millió forintra lenne szükség, hogy valóban legyen hatása a német nyelvterületen indított kampánynak.
Egyébként az AMC november 27-ig várja azok jelentkezését, pályázatát, akik ennyi pénzből mégis megpróbálnak valamiféle imázsjavító akciót szervezni...
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu