Halottnak a csók?

Szomorú pótcselekvésnek tűnik az az akció, melyet az Agrármarketing Centrum (AMC) indított a magyar liba és a mája népszerűsítésére.

Istállótól legelőigO. Horváth György2008. 11. 11. kedd2008. 11. 11.
Halottnak a csók?

Alig 15 millió forintból szeretné e karácsony előtti kampányt finanszírozni, ráadásul két országban, Ausztriában és Németországban egyszerre. Lehetetlennek tűnik a célt ennyi pénzből megvalósítani. Mai árakon számolva ez az összeg jó esetben három-öt oldalnyi napilapos hirdetésre elég. Annak a hatása pedig...

Ezt a véleményt igazolják a Baromfi Terméktanács igazgatójának adatai is: a szervezet a madárinfluenza-hisztéria idején 200 milliót költött reklámra. Itthon! Szerinte legalább 150 millió forintra lenne szükség, hogy valóban legyen hatása a német nyelvterületen indított kampánynak.

Egyébként az AMC november 27-ig várja azok jelentkezését, pályázatát, akik ennyi pénzből mégis megpróbálnak valamiféle imázsjavító akciót szervezni...

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a Szabadföld Google News oldalán is!

Ezek is érdekelhetnek