Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Bár közvetlenül nem buzdítanak vásárlásra – a jelenleg is érvényben lévő reklámtörvény szerint ez ugyanis törvénybe ütköző –, mégis károsak a gyerekekre az őket megcélzó reklámok a Gazdasági és Versenyhivatal (GVH) szerint.
A parlamentnek javaslatot nyújtottak be, amelyben korlátoznák, de akár be is tiltanák a 12 éven aluliaknak szóló reklámokat. Indoklásuk szerint ilyen fiatalon a gyerekek még nem tudnak különbséget tenni tévéműsor és reklám között – csak 12 éves koruk felett képesek a helyükön kezelni a hirdetéseket. Ezért etikátlannak és tisztességtelennek tartja a GVH az ilyen módon való befolyásolásukat. Különösen káros, ha a reklámot rajzfilmbe illesztik.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu