Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
2010 bővelkedett természeti katasztrófákban, s úgy tűnik, a médiafogyasztók számára is ezek voltak a legizgalmasabb témák.
A Pew Research Center hírfogyasztási szokásokat vizsgáló tanulmányának éves összesítőjéből kiderül: az amerikai médiafogyasztók számára a katasztrófa-hírek minden másnál érdekesebbnek bizonyultak. Az év eleji Haiti földrengés, vagy a Mexikói-öblöt elöntő olajszennyezésről (képünkön) szóló híradások hetekre lekötötték az amerikaiak figyelmét.
Az évet a Haitit megrázó földrengés nyitottta. A földrengésről szóló első beszámolókat a hírfogyasztók 60 százaléka követte kiemelt figyelemmel. Az áprilisi olajfúró-robbanás a kezdetekkor nem tűnt olyan érdekesnek, de az ebből gyűrűző természeti katasztrófa és megállításának többszöri sikertelensége erősen felborzolta a kedélyeket: ennek következtében a hírfogyasztók 59 százaléka rendszeresen követte a fejleményeket.
Az összesítés szerint az amerikaiak több mint 50 százaléka szentelt komoly figyelmet az év során a márciusban elfogadott egészségügyi reformnak, továbbá december elején az ország gazdasági helyzetét tárgyaló híradásoknak. – olvasható az ELTE hírlevelében. A kutatók szerint ez utóbbi témát hagyományosan nagy fogyasztói figyelem övezi minden év végén. Emellett még jelentős, 49 százalékos érdeklődés kísérte a hetekig a föld alá szorult, végül szerencsésen kimentett chilei bányászokat. A novemberi időközi választások és a decemberi rendkívül hideg időjárásról szóló beszámolók pedig szintén 40 százalékos arány fölött ragadták meg az amerikaiak figyelmét a múlt évben.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu