Egy jól kitalált címke a rosszból is többet elad
A jó bornak is kell cégér. A rosszabb bort is el lehet adni jó marketinggel, szép címkékkel, de ez az emberek becsapása- állítja Somodi Sándor ásotthalmi borász.
![](https://cdn.szabadfold.hu/2019/05/k4fNW5fLq7Vl1GogJT08v599EWuNwZd7_iHqEHZYGEI/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzJlYTViZmI0OGM4MjQ3Mjc5NDE0MDAxZDI5MDlmY2Ni.jpg)
A jó bornak is kell cégér. A rosszabb bort is el lehet adni jó marketinggel, szép címkékkel, de ez az emberek becsapása- állítja Somodi Sándor ásotthalmi borász.