Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Az AC Nielsen adatai szerint 2012-es húsvéti időszakban a vásárlók több mint 2/3-a az ismertebb márkákat vásárolta meg a sajátmárkás termékekkel szemben, ez az adat a 2011-es év azonos időszakához képest növekvő tendenciát mutat. A tavalyi március-áprilisi időszakban hazánkban a fogyasztók 5,7 milliárd forintot költöttek sonkára, ami 12,3%-kal meghaladta a 2011-es eladásokat.
Kép: KecskemŽt, 2009. ‡prilis 07. HusvŽti sonka. Fot—: Ujv‡ri S‡ndor
Az AC Nielsen Piackutató Kft. adatai szerint az elmúlt év hasonló időszakában – 2012. március-áprilisban – a fogyasztók közel 5,7 milliárd forintot költöttek sonkára, ami 12,3%-kal több a 2011-es eladásoknál. A megvásárolt mennyiség 2,6 százalékkal nőtt, meghaladva a 3 200 tonnát. A húsvéti szezonra jellemző, hogy a vásárlók több mint kétharmada (69%-a) az ismert gyártói márkákat vásárolja szívesebben, szemben például a sajátmárkás termékkel. Ebben az időszakban az eladott sonkák 61%-át az önkiszolgáló pultokból választják, és növekszik a hipermarketek forgalma a szupermarketektől és diszkontoktól vonva el a vásárlóerőt. Nos, ezeket az adatokat is kihasználja a Sága Foods Zrt. ezért rukkol elő a paprikás, főtt pulykasonkájával, amely akár két fős családnak is elég, mert 600 grammos a kiszerelése. Főzni sem kell, azonnal fogyasztható. A cég a tavalyi húsvéti szezonban kínálta először e termékét.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu