Ilyen állapotban van a kórházba került Dévényi Tibor
origo.hu
Egyre inkább a fiatalok irányába tolódik el a fogyasztói társadalom húzórétege. Ők azok, akik alakítják és a legnagyobb mértékben kihasználják ennek lehetőségeit. Az Y generáció tökéletesen eligazodik a legújabb trendek között, s ezzel egyre nagyobb hatást gyakorol a társadalomra, a politikára és az üzleti életre.
Ráadásul nem csupán vásárlőerővel lépnek fel, de nagymértékben hatnak az idősebbek – szüleik – generációjára is. A szülők számára ma már a tini és a húszas éveiben járó gyermekeik véleménye, visszajelzése a legfontosabb. E fiatalok nagyban eltérnek a korábbi generációktól: magabiztosak, tájékozottak, konkrét elképzeléssel rendelkeznek arról, mire van szükségük.
Ezt felismerve, ma már ők az elsőszámú célpont a legtöbb cég számára, mivel szívesen költenek és próbálnak ki új dolgokat. Nagy hatást gyakorol rájuk a márkanév, a megjelenés, a közösség véleménye, ezért ezeket mindenképpen figyelembe kell venni, ha meg akarják nyerni őket.
A legfontosabb azonban, hogy e fiatalok tudatos fogyasztóvá váljanak. Ennek érdekében a Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület és a Fogyasztóvédők Országos Egyesülete országos fogyasztóvédelmi vetélkedőt indított az iskolás korosztály számára, melynek célja a gyermekek tudatos fogyasztói magatartásának kialakítása. A kezdeményezéshez csatlakozott a piacvezető napi fogyasztási márkákat képviselő Magyar Márkaszövetség is, szakmai támogatást nyújtva többek között a márkahamisítás elleni küzdelemben.
A Fogyasztóvédelmi verseny döntőjébe 235 csapatból két korosztályban 14 három főből álló csoport jutott. A legkiválóbbak május 12-13.-án Budapesten játékos formában mérték össze a tudásukat. A vetélkedő a vásárlás, élelmiszerek, internet, zsebpénz asználat, egészség és reklám, jótállás és szavatosság, utazás, márkák, reklám és pénzügyek témakörét foglalta magába.
origo.hu
borsonline.hu
life.hu
hirtv.hu
haon.hu
origo.hu
mindmegette.hu
vg.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu
origo.hu