Hostessek

A mai tiltakozós világban némelykor felüdítő petíciókat is olvashatunk.

MiscBudai Horváth József2007. 10. 25. csütörtök2007. 10. 25.
Hostessek

Hosztesszek Kizsákmányolt [[email protected]]
[email protected]
Sajtóközlemény
A HOSTESS IS EMBER!
Mi, a Kizsákmányolt Hostessek Szövetsége – röviden KIHOSSZ – ezúton szeretnénk a közvélemény és a marketingszakma figyelmét ráirányítani a rendezvényszakmában elharapózni látszó módszerek tarthatatlanságára!
Sajnos napi gyakorlattá vált az olyan ügynökségek, mint a […] által rendezett eseményeken, hogy a hostess munkatársakkal szemben képtelen, teljesíthetetlen elvárásokat támasztanak. Hogy csak néhányat említsünk, például a […] rendezvényein a hostessek:
nem ehetnek (még rágózni sem szabad),
nem telefonálhatnak,
nem kezdhetnek ki vendéggel, bármilyen jóképű is az illető,
mindent ötször végig kell hallgatniuk a rendezvény előtt,
nem ülhetnek le,
nem hagyhatják el a helyüket, amíg a felettesük meg nem engedi,
ráveszik őket furcsa, a szervezők által kreatívnak mondott dolgokra,
különleges ruhákat kell felvenniük, amire azt mondják, illik a koncepcióhoz,
nem sminkelhetik magukat egzotikusan,
nem mehetnek haza, amíg a felettesük nem engedi meg azt,
és nem cigarettázhatnak.
A KIHOSSZ összefogásra szólítja fel a marketingszakma képviselőit! Parancsoljunk megálljt a […]-hoz hasonló ügynökségek felháborító gyakorlatának, mielőtt ezek a módszerek elterjednek a rendezvényszakmában!
A KIHOSZ ezért hostess-tiltakozó nagygyűlést hirdet […], melyre szeretettel várja a hazai szakmai sajtó képviselőit. Emeljük fel együtt a hangunk a rendezvényszakmában eluralkodni látszó káros gyakorlatok ellen!
 KIHOSSZ
Kizsákmányolt Hostessek Szövetsége

Majd jött az újabb sajtóközlemény:

[email protected]
Meghatalmazó: Bence Varga [[email protected]]
BTL Nap – Ál-hostessek tiltakoztak
 Első látásra meghökkentő tiltakozással találkozhattak a múlt hét csütörtöki BTL Nap látogatói a Citadellán: egy, magát a Kizsákmányolt Hostessek Szervezetének feltüntető csoport tagjai demonstráltak a hostessek jogainak érdekében. A táblákkal és szórólapokkal felszerelt tiltakozók a Sensation rendezvényügynökséget tették felelőssé azért, hogy a rendezvényeken például nem kóstolhatnak bele a hidegtálakba, vagy nem flörtölhetnek a vendégekkel. A tüntetés a szakmai sajtón kívül más médiumok érdeklődését is kiváltotta, a gazdasági sajtó és a bulvármédia képviselői is érdeklődéssel fordultak a történtek felé.
A sikeres akció valójában azonban egy jól tervezett gerilla-marketing aktivitás volt, a hostessek szerepét színésznők alakították, a tüntetésre reagáló, a Sensation márkaértékeit hangsúlyozó sajtóközlemény is a kampány része volt. „A Sensation Event Marketing kreatív és legfőképp egyedi megoldásairól ismert a rendezvényszakmában, ezért is választottuk ezt a szokatlan formát arra, hogy felhívjuk a marketing-döntéshozók figyelmét magunkra." – nyilatkozta Simon Balázs, az ügynökség ügyvezetője. „A Sensation Event életében nem egyedülálló, hogy formabontóan kommunikáljon potenciális és meglévő ügyfelei felé, idén tavasszal indított Rendezvénykatasztrófák címen futó online pletykalapja is ezt a célt szolgálja" – tette hozzá az ügyvezető.
A kampány segítségével a Sensation sikeresen juttatta el üzeneteit a célcsoport számára, a tiltakozás mind a szakmában, mind a BTL Nap résztvevői körében beszédtémává vált.
Az ál-tiltakozás kreatív tervezését és kivitelezését – csakúgy, mint a Rendezvénykatasztrófák weboldal gondozását – a ReVISION GerillaMarketing végezte.

Ezek is érdekelhetnek