Veterán autó

Taszi bácsi esete a történelemmel

Volt egyszer egy benzinkút – akár kezdődhetne így is a mese. De hát ma is van, pontosabban újra van. S hogy mi történt közben? Éltünk. Éltünk abban a bizonyos kisátkosban, ami a benzinkút esetében 42 évig tartott…

Szücs Gábor| 2014.06.09.

Volt egyszer egy benzinkút – akár kezdődhetne így is a mese. De hát ma is van, pontosabban újra van. S hogy mi történt közben? Éltünk. Éltünk abban a bizonyos kisátkosban, ami a benzinkút esetében 42 évig tartott…

Szücs Gábor| 2014.06.09.

Motor- és autócsodák a Millenárison

Az EMAT (Épített Motorok és Autók Találkozója) idei rendezvényét e hét végén rendezik meg a Millenárison. Az EMAT – másfél évtizedes hagyományaira alapozva – ez alkalommal már kétnapos programmal várja az érdeklődőket.

bhj| 2011.04.01.

Az EMAT (Épített Motorok és Autók Találkozója) idei rendezvényét e hét végén rendezik meg a Millenárison. Az EMAT – másfél évtizedes hagyományaira alapozva – ez alkalommal már kétnapos programmal várja az érdeklődőket.

bhj| 2011.04.01.

Amerikából jöttem, országúti cirkáló vagyok

Mikor még nyoma sem volt az olajválságnak, kisebb hajóhoz hasonlítottak az amerikai utakon repesztő autócsodák. Nemcsak a több évtizeddel ezelőtti négykerekűek, de az akkori életérzés is visszaköszön, amikor járművek és gazdáik összegyűlnek: hazánkban is

Szőrös Zoltán| 2010.10.07.

Mikor még nyoma sem volt az olajválságnak, kisebb hajóhoz hasonlítottak az amerikai utakon repesztő autócsodák. Nemcsak a több évtizeddel ezelőtti négykerekűek, de az akkori életérzés is visszaköszön, amikor járművek és gazdáik összegyűlnek: hazánkban is

Szőrös Zoltán| 2010.10.07.

Véglegesen hazánkban állomásozó szovjet járműcsodák

Az 1963-as évjáratú, GAZ-13 Csajka méreteivel az amerikai országúti cirkálókat is túllicitálták egykor. Az akkori funkcionáriusok kényelmét szolgáló autó tágas utasterében a testőrök felhajtható ülésének is jutott hely. Az impozáns járgány mellett a szovj

Szőrös Zoltán| 2010.06.07.

Az 1963-as évjáratú, GAZ-13 Csajka méreteivel az amerikai országúti cirkálókat is túllicitálták egykor. Az akkori funkcionáriusok kényelmét szolgáló autó tágas utasterében a testőrök felhajtható ülésének is jutott hely. Az impozáns járgány mellett a szovj

Szőrös Zoltán| 2010.06.07.

KGST Party veterán autósoknak

Augusztus 21-23. között Nyíregyházán rendezik meg a veterán autósok egyik legnagyobb rendezvényét, a 7. KGST Partyt. A szervezők várják a szocialista rendszer matuzsálemi korú autóit imádó embereket és mindenkit, aki csak egy jót szeretne nosztalgiázni.

Szabad Föld Online| 2009.08.16.

Augusztus 21-23. között Nyíregyházán rendezik meg a veterán autósok egyik legnagyobb rendezvényét, a 7. KGST Partyt. A szervezők várják a szocialista rendszer matuzsálemi korú autóit imádó embereket és mindenkit, aki csak egy jót szeretne nosztalgiázni.

Szabad Föld Online| 2009.08.16.

Ötven éve römmtömmtömm

– Akkor hát: zwei takt – mondta ellentmondást nem tűrő hangon Walter Ulbricht, minden NDK-s állampolgár örök és megbonthatatlan elnöke, és ezzel a kocka, esetünkben a Trabant el volt vetve… Bár tartozunk az igazságnak azzal, hogy az előbb említett Ulbrich

Szücs Gábor| 2008.04.18.

– Akkor hát: zwei takt – mondta ellentmondást nem tűrő hangon Walter Ulbricht, minden NDK-s állampolgár örök és megbonthatatlan elnöke, és ezzel a kocka, esetünkben a Trabant el volt vetve… Bár tartozunk az igazságnak azzal, hogy az előbb említett Ulbrich

Szücs Gábor| 2008.04.18.