Repülő autókat készítő gyár építése kezdődött meg Kínában
Egy kínai cég kezdetben 10 ezer ilyen járművet készít majd.

Egy kínai cég kezdetben 10 ezer ilyen járművet készít majd.
Szinte már megjegyezhetetlen, hogy egy-egy autómárkának hány futó típusa van. 2024-ben további újdonságokkal bővül a kör.
Szinte már megjegyezhetetlen, hogy egy-egy autómárkának hány futó típusa van. 2024-ben további újdonságokkal bővül a kör.
Kétségtelen, hogy a közeljövő az elektromos hajtású autóé. Végleges győzelméig még néhány kívánalomnak – hosszú hatótáv, könnyű és gyors feltöltés, olcsóbb vételár – teljesülnie kell. Addig is a jelen takarékos és környezetkímélő megoldását a hibrid autó
Kétségtelen, hogy a közeljövő az elektromos hajtású autóé. Végleges győzelméig még néhány kívánalomnak – hosszú hatótáv, könnyű és gyors feltöltés, olcsóbb vételár – teljesülnie kell. Addig is a jelen takarékos és környezetkímélő megoldását a hibrid autó
Ismerősöm kérdezte, szerintem a hibrid vagy az elektromos autóké-e a jövő? Nos, az biztos, hogy az elektromos a nyerő, míg a hibrid átvezet a környezetkímélő közlekedésbe.
Ismerősöm kérdezte, szerintem a hibrid vagy az elektromos autóké-e a jövő? Nos, az biztos, hogy az elektromos a nyerő, míg a hibrid átvezet a környezetkímélő közlekedésbe.
A szentgotthárdi Opel megmarad, és ha lesznek is leépítések, az emberek találnak munkát a vasi járműipari cégeknél.
A szentgotthárdi Opel megmarad, és ha lesznek is leépítések, az emberek találnak munkát a vasi járműipari cégeknél.
Vélhetően az autóiparnak akar hízelegni a Nemzetgazdasági Minisztérium azáltal, hogy a dízelbotrányban érintett gyártóknak a jelenlegi álláspont szerint Magyarországon semmiféle retorzióra nem kell számítaniuk.
Vélhetően az autóiparnak akar hízelegni a Nemzetgazdasági Minisztérium azáltal, hogy a dízelbotrányban érintett gyártóknak a jelenlegi álláspont szerint Magyarországon semmiféle retorzióra nem kell számítaniuk.
Nem aratott osztatlan sikert a kormány, mikor bejelentette, változtatna a Munka törvénykönyvén. Mind a munkavállalók, mind a munkaadók élesen bírálták a tervezetet, hevesebb vérmérsékletűek rabszolgatörvénynek nevezték a javaslatot.
Nem aratott osztatlan sikert a kormány, mikor bejelentette, változtatna a Munka törvénykönyvén. Mind a munkavállalók, mind a munkaadók élesen bírálták a tervezetet, hevesebb vérmérsékletűek rabszolgatörvénynek nevezték a javaslatot.
KECSKEMÉT után a győri autógyárban is sztrájkoltak. Nem csoda, hiszen a cégek szárnyalnak. Az Audi Hungária motorgyártói ezért nagyobb szeletet kérnek a tortából.
KECSKEMÉT után a győri autógyárban is sztrájkoltak. Nem csoda, hiszen a cégek szárnyalnak. Az Audi Hungária motorgyártói ezért nagyobb szeletet kérnek a tortából.
Európának össze kell fognia érdekei védelmében – ezt mondta Sigmar Gabriel német alkancellár a ZDF országos köztelevíziónak adott interjújában. Eléggé elcsépeltté, közhelyessé vált ez a mondat, rengetegszer mondták már el uniós politikusok (ahogyan az ell
Európának össze kell fognia érdekei védelmében – ezt mondta Sigmar Gabriel német alkancellár a ZDF országos köztelevíziónak adott interjújában. Eléggé elcsépeltté, közhelyessé vált ez a mondat, rengetegszer mondták már el uniós politikusok (ahogyan az ell
HÚSZ SZÁZALÉKKAL növekedett az utóbbi időben a termelékenység a Mercedes-Benz kecskeméti gyárában, ám a bérek ezt egyáltalán nem tükrözik. A helyzet orvoslására a Vasas Szakszervezet a sztrájkot sem zárja ki.
HÚSZ SZÁZALÉKKAL növekedett az utóbbi időben a termelékenység a Mercedes-Benz kecskeméti gyárában, ám a bérek ezt egyáltalán nem tükrözik. A helyzet orvoslására a Vasas Szakszervezet a sztrájkot sem zárja ki.